Subject: Jõhvi linna, Narva mnt 137, Narva mnt 139c, 1 Tallinn-Narva tee T6 kinnistute ning lähiala detailplaneeringu esitamine kooskõlastamiseks
From: <[email-masked]>
To: "Maa- ja Ruumiamet" <[email-masked]>,Päästeamet Ida päästekeskus <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "Eesti Geoloogiateenistus" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2025 14:10:56 +0200

Tere!

Saadame teile Jõhvi Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokumendi Jõhvi linna, Narva mnt 137, Narva mnt 139c, 1 Tallinn-Narva tee T6 
kinnistute ning lähiala detailplaneeringu esitamine kooskõlastamiseks , mis 
on registreeritud 21.03.2025 numbriga 7-1.3/1208-1.

Heade soovidega
Nelli Sameli
arhitekt
[email-masked]

Jõhvi Vallavalitsus
Kooli 2, 41595 Jõhvi
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.